Sunday, December 27, 2015

Tak pandai nak terus terang.

Selalu sedapkan hati yang tak sedap. Selalu sabar sampaikan org lain hilang sabar. Selalu buat benda yang orang lain tak buat. Selalu kuatkan hati yang tak kuat. 

Orang cakap kita kental tapi yang sebenanya kita saja yang tahu dalam nya.

Aku bukan jenis orang yang meluah, aku jenis yang pendam semua perasaan aku, rasa aku, marah aku, menangis aku knpa, tapi sebenanya sakit sendiri. Terlampau sakit. 

Aku buat semua ni bukan sengaja, aku buat sebab tanggungjawab aku. Orang dah amanahkan aku. Kau tahu tak benda paling berat adalah amanah? Orang tu bukan orang biasa, ibu ayah kau. Kesian aku tgok mereka. Terlampau berharap dekat aku. Tapi aku cuma perlu kau faham semua ni knpa, cuma faham utk sekejap saja boleh? 

Kadang-kadang kan kenapa Tuhan bagi dugaan mcam ni dkt aku, aku sampai satu tahap tak sanggup tak tahan nak hadapi semua ni. Selalu tertanya-tanya knpa. Tapi nak buat mcm mna, sabarkan hati walau ianya terlampau sakit. 

Sakit dia tak tahu nak describe macam mna sebenanya. Ia terlampau sakit. 
😭😭😭😭😭😭😭😭😭

No comments:

Post a Comment