Sunday, January 3, 2016

Kuat πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼

Dengan orang lain boleh je nak cakap elok2. Pastu sampai kat aku macam apa je cakap. Siket2 nak tengking pastu mengamuk semua. Beza gila ouh. Nampak sgt. Bukan semua org kau boleh buat kawan dgn duit kau. Nasihat opah. Ramai sgt dh tak tahan dgn perangai kau. Tapi kenapa sampai kat aku, aku boleh tahan? Sampai tertanya2 semua orang. Aku tahan kan hati, kuatkan hati je ni weh. Aku bkn jenis org yang suka naik tangan, menumbuk orang  bukan aku tak boleh je aku ada je taekwondo silat semua. Aku mampu la nak lawan. Jangan kau igt aku tak mampu. Tapi aku fikir kau tu anak org buat apa la aku lawan kau balik. Biar orang buat jahat kat kita, jangan kita buat jahat balik kat orang. Tuhan je boleh menghukum. Kita bukan siapa2 nak menghukum manusia lain. Aku sabarkan jeee. Fikir mak ayah kau tggalkan tanggungjawab tu jadi aku sabarkan je hati ni kuat kan hati. Orang boleh judge kita dpd luar tapi yang dalam hati kita hanya kita je yang tahu semua. 

No comments:

Post a Comment