Friday, August 7, 2015

Bila susah baru cari, bila senang? Hmmm
Bila marah semua kata kata kesat keluar, bila tak marah ayat manis belaka. 

Kenapa bila dgn orang lain boleh hipokrit, tapi bila dengan aku, kau jadi diri kau sendiri dgn melepaskan semua marah kau? Aku ni apa? Anak patung? Yang tade perasaan yang boleh kau marah bila2 masa tanpa kau fikir hati dan perasaan aku? 

Kadang sifat sabar aku ni tak bertempat, semua aku biarkan, aku takpa kan. Sampai aku sendiri sakit. Aku tak tahu la kalau nanti aku jadi gila sebab benda ni. Sebab sabar aku buat orang pijak aku buat org suka hati nak buat apa2 dkt aku.  

Kadang2 aku pernah terfikir, lebih baik mati dpd tanggung sakit semua ni. Hidup kena carut, kena hina, kena maki. Sampai bila? Sabar aku ada had. Aku pon tak tahu sampai bila. 

No comments:

Post a Comment