Thursday, April 7, 2011

The uncle negro hit me !

uncle tu dia sepak mata aku doe bukan sepak yang kaki tu sepak yang guna tangan tu, aku tak sempat nak elak ataupon tepis eventhough aku belajar seni mempertahankan diri Silat dengan Taekwondo , memang la membazir je semua kelas seni tuh , even aku menang tournament pon memang takda guna lah ! pastu kan terus mata aku berair, bukan menangis oke ! sakit gila doe .

pastu , dia cakap dalam BI jadi aku translatekan jela dlm BM ye , dia cakap :
saya minta maaf , tak sengaja .

pastu dia nampak mata aku berair dan aku tengah gosoknya , pastu dia cakap lagi :
jangan gosk mata kamu , biarkan 5 minit , InsyaALLAH it will be okay .

pastu aku senyum jela , pastu dia cakap lagi tapi kali ni memang betul2 dalam BM , : dia cakp mcm ni :
MALAYSIA BOLEH ! 
1 MALAYSIA !
p/s : dengan slank BI dia la .
Pastu aku sengih je , HAHA . 

okay aku memang over , padahal uncle tuh memang tak sengaja pon la .
UNCLE tu orang islam .

No comments:

Post a Comment