Thursday, April 7, 2011

Aku sangat pelik apabila mendengar nyaa .

okay , disebabkan kedai tempat aku bekerja berhadapan dengan warung makan , jadi macam macam tone suara aku dengar , macammacam perkara aku dengar , tapi selama aku kerja selama seminggu setakat ni , aku tak pernah pon nak heran ape yg dorang bualkan TAPIIIIIIIIIIII ! ada satu benda ni yang aku sangat pelik dan sangat kelakar aku rasa la .

aku terdengar ada orang order air , ye memang la order air tu biasa , tapi yang ini sangat luar biasa bagi aku . orang uh dia order kuat gila , jadi aku terdengar laaa.

Okay dia order macam ni , ' KAK BAGI AIR KOSONG KURANG MANIS SATU ' , dia ulang lagi sekali , ' KAK AIR KOSONG KURANG MANIS SATU ! ' .

aku sambil sambil mengemas2 tergelak sebab pelik dan aku merasakannya ia kelakar ! HAHAHA

No comments:

Post a Comment