Thursday, March 31, 2011

my first day at Ilhamsyuhadah .

okay , hari ini hari pertama aku kerja . langsung tak penat , kerja sangat rilek je , layan customer , sapu lantai , mop lantai , susun baju , baca buku MURABBI CINTA , duduk atas kerusi tunggu customer , makan tengah hari bos bagi !

HAHAHAHHA ! sangat rilek !

okay , nak cerita neh , ada dua benda , pertama pasal lawatan kekawan aku dan kedua my customer .

okay , hari pertama je dah ada orang melawat aku , HAHA , orang pertama yang melawat aku AJAN dengan AIZAT ! hahahha , tak banyak sangat cerita pasal dorang neh .
then , orang laen yg melawat aku plak , ALONG TIQAH dengan UMAIRAH ! hahah . dorang kate baru lepas balik daripada sekolah , pastu jalan2 dekat tempat aku kerja .

sekarang pasal customer plak ! Okay my first customer issssssssssssssssssssssssssssssssss HISYAM HARITH ! kenal tak ? ala yang badar asrama sungai pusu tuh ! 

OKAY customer yang kedua mak aku , SITI HABIBAH ! HAHAHHA , ayah aku suruh mak aku tengok kat mana aku kerja , elok ke tak . pastu tetibe la plak mak aku jadi customer aku .
mak : Kaklong yang ini berapa ? (menunjukkan anak tudung hitam )
me : RM 3 je .
mak : yang ne plak ? ( menunjukkan stokin kaki kaler coklat tuh)
me : RM 8
mak : semua ?
me : RM 11
mak : ala bagi RM 10 jelaaa .
me : okay lah mak . okay mak along jual ye . HAHAH
mak : HAHAHA !

No comments:

Post a Comment