Wednesday, March 30, 2011

KERJA :D

besok aku start kerja doe , bila pikir balek kelaka la pulak doe . HAHAH

tapela , atleast aku kerja . rezeki dah datang jangan ditolak !
 
aku kerja dekat butik pakaian Islam ! hah ! hah ! jangan terkejut eh . MUSLIMAH !

ni semua kak melle la yang tolong bagikan kerja nih , terima kasih kak syamilah amir atau kak melle !

kak melle cakap kerja ni rilek gila lah , kau duduk je , kemaskemas , mopmop , layan customer kalau ada, kalau takda , layan laptop atau bacalah buku ke , novel ke . HAHHA .

eh eh eh , bukan kerja gaji buta ye , dah kerja dia mcm tuh , nak buat mcam mana , layaaaaaaaaaaaaannn je ! HAHAHA.

10 comments:

  1. ni ah MEMBER . aku ajak keja xnak . mmg kau terbaik

    ReplyDelete
  2. wah wah, mau dtg, nak melawat, kat mana?

    ReplyDelete
  3. mana sih, tingkat brape? ade special offer tak?

    ReplyDelete
  4. auni : bos aku baik , jadi boleh kot . HAHA

    ReplyDelete
  5. Dayah : tingkat bawah sekali depan ayam penyet ! meh la datang , shopping kat situ .

    ReplyDelete