Thursday, August 25, 2011

Fight !

Assalamualaikummm :)

sudah seminggu ++ saya berada dirumah , apabila tengok di wall wall fb , semua orang excited nak balik , ada yang ada test pon tak consentrate nak buat test sebab fikir nak balik . aku pon pernah merasai benda yang sama sebab the last day before i went home , i ada tiga kuiz ! cuba bayangkan lah , hari tu la nak balik rumah , hari tu jugak la ada tiga kuiz : Mathematics , Chemistry & Biology . Fuuuuhhh ! Memang hanya Tuhan sahaja yang tahu . hehehhe . okay let it be passed !

okay back to the topic , hari ini i want to share about fightinggggg ! Yeaahhh ! tawu tak setiap hari , setiap pagi mesti aku akan bergaduh , bukan sebab org lain cari gaduh , tapi sebab diri aku sendiri ouh , kalau dah fight fight uh memang la buang masa kan , sampai roomate aku pon tegur , hurrmmmm .

okay finee , sebenanye setiap hari setiap pagi aku mesti akan bergaduh dengan baju baju aku , aku dah hampir bosan dengan perkara ini , HAHA . yela , setiap pagi je mesti aku akan menung depan almari aku untuk pilih baju apa yang patut dipakai , hah ! kan itu dah membuang masa , aku sangat sabar diri aku . AKU SAYANG DIRI AKU #okay tade kena mengena siket . hehehehh !

kalau sekolah dulu kan , tayah nak pikir nak pilih kena pakai baju apa , first day skola aku pakai baju kaler tu , sampai akher tahun pon aku akan baju tuh ! tayah nak gaduh gaduh , tayah nak duduk depan almari lama lama pikir nak pilih baju , tayah nak buang masa di pagi hari . hurrrmmmmmmmmmmmm, tapi nak buat macam mana kan , lumrah hidup , takan sampai ke tua aku nak pakai baju skola je kan , boleh buta warna aku hari hari pakai baju kaler biru je . HAHAH #okay propaganda semata-mata .

as you know baju kurung : i hate to fight with you olllllsss , i love to wear you , i dont like to be naked when going to the lecture . HAHAHHA
*kalau almari aku ni besar lagi , memang banyak la baju yang aku akan gaduh . 

ramadhan lagi 3 hari dah nak habis :')

No comments:

Post a Comment