Tuesday, May 10, 2011

selamat hari ibu .

ehhhhhhhhhhhhhhh , biarlahh lambattt ponn kann kan !

okay , selamat hari ibu , mak !

adek aku yg last uh dia cakap hari ibu kat mak aku macam ni  :
                          bangun dan terus pergi ke telinga mak aku sambil berbisik " mak , Selamat Hari Ibu " , tapi bisikan dia uh boleh dengar , huh ! macam mana tuh ? HAHA , tapela apa apa pon cara pon bolehhhh !

adek aku yang dekat kedah pulak hantar mesej macam ni :
" mak , Selamat Hari Ibu , semoga panjang umur , murah rezeki , kalau murah rezeki boleh beli laptop lagiiiiii , HAHAH "

Aku pulak , sehari sebelum hari ibu , aku bagi baju kat mak aku dengan hasil duet gaji aku yang pertama , huhuhu . barang yang pertama aku beli dengan menggunakan duet tuhhh . HAHAH .

No comments:

Post a Comment