Friday, May 13, 2011

Pantang Larang Ketika Mengandung .

fuhhhhhh ! title aku memang sangat mengundang ! HAHAHA

pernah tak korang mengemop lantai ? yang ini aku sangat pasti , mesti ada orang yang tak pernah mengemop lantai . maklomlahh kan , kat rumah ada bibik , jadi biarlahh bibik yang buatkan kan . hehehehehehhh .

pernah tak tengok makcik cleaner mop lantai ? yang ini kalau tak pernah tengok jugak kan , dont know what to say lah ! kat skolah takkan la tak pernah tengok doe , dekat mall ke , takkan lah tak pernah kan .

aku kan kalau mop lantai kat rumah kan , pastu tetibe ada orang lalu tempat yang aku mop uh , memang aku sangat pantang lah kan , yelah elok elok dah mop , dan bersinar dah lantai uh , tetibe ada orang lalu pastu tetibe ada la gamba tapak kaki dia dekat lantai uh , kaler hitam plak uh ! memang la aku berubah jadi SINGA doe !

ada macam singa siket tak ? HAHAHHA

kalau time aku menyapu plak kan , pastu tetibe ada orang lalu pastu dia pergi pijak atau langgar sampah yang dah aku sapu kan , memang aku jadi HULK doe ! sangat pantang doe . Tapi HULK versi cantik siketla , HAHAHHAHAH .
tough kan ? cantek kan aku tengah marah ? HAHAHHAHA
tapi ni seksi sangat lah .


pastu tetibe aku terpikir ouhh , makcik makcik cleaner yang selalu mop lantai kat mall kan , kat mall kan mesti lah ramai orang , pastu nanti bila dia mop pastu nanti ada je orang nak lalu kan , pastu tempat yang dia dah mop tu mestila kotor balek , buat penat je dia mop pasti kotor balek , ibarat macam buat kerja yang sia sia doe , makcik makcik ni tak pantang ke ? tak marah ke ? takkan tak geram dalam hati walaupun sedikit ouh ? tak jadi SINGA ke HULK ke ? hehehehehhehe .

aku rasa la kan makcik ni tak pantang kan sebab masa dia mengandung dan lepas bersalin dulu dia dah biasa dah dengan segala pantang larang nih ! pastu bila mop lantai pastu ada orang pijak tempat uh , dia rasa biasa je , HAHAHAHHAHAH , ada kena mengena ke bersalin dengan mop lantai ? HAHAHAHAHAH .


No comments:

Post a Comment