Monday, March 7, 2011

Tak Nak Rokok !

tiba-tiba teringat masa pergi WWM hari tu , terjumpalah dengan Bobby, Muiz, Hafiz, dan Ijat jenal .
Ya Allah rambut dorang kan , tuhan sajalah yang tahu betapa panjangnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
dah macam BAPOK pon ada jugak bila teringat balik. dah la selekeh ! HAHAH *maaf ye . ;)

rokok rokok ! fuhhhhhhh !
tengok bibir si Bobby ngan Ijat memangla macam pakai lipstik colour hitam ! maklumlah BAPOK ! *hahahahah.
Bibir dorang memang hitam doe , tapi bukan sebab dorang pakai lipstik tau, memang semulajadi sebab hisap rokok la . HUH !

adegan inilah yang paling aku ingat sampai sekarang,
masa terserempak ngan dorang biasalah bertegur sapa.
lepas je berteur sapa kitorang pon ada haluan masing2 , tapi sebelom ke haluan masing2 tuh,

SI BOBBY BIBIR HITAM (SBBH)  cakap macam ini 'Sakinah rokok sebatang jom' .

hey ! ingat aku ini apa ! senang2 je nak ajak aku hisap rokok en, aku tanak dan takkan dan tak mahu pon hisap benda tuh okay !

lagipon aku nak jaga sistem peranakan aku, nanti kalau aku mengandung nanti anak aku lahir dia cacat sebab salah aku hisap rokok ,

HAHAHHAHAHAHAA .

ye lawak tapi ini sangat fakta la . tak tipu derrrrrrr.

No comments:

Post a Comment