Monday, March 7, 2011

selamat ulangtahun askar !

  • tengok muka abang dua2 neh , muka tak nak senyum langsong doe , aku je yang terlebih excited !

HAHAH

  • tengok ketinggian plak , pendek rupa2nya abang2 neh , ketinggian aku pon dah nak sama tinggi ngn dorang neh .

HAHAHA




  • besar motor neh ! BESARRRR PUNYAAAAA .

  • yang abang kat belakang tuh nak interframe kenapa ?

  • bergaya tak ? HAHAHA








  • yang tengah tuh bukan hantu kak limah ye ! 
  • ini abang askar !

  • aku sempat interview dia jap , 

me: abang tak panas ke dudok dalam semak neh ?(sambil mengintai dan mencari mukanya di dalam semak itu)
askar: tahan jelaaa .




  • kami tiada hubungan istemewa kerana dia hanyalah patung . kalau bukan patung kan , pastu puteh siket mukanya , mesti hensem ! ala ala MUSLIM AHMAD gitu .HAHAHAH








  •  OKAY , yang ini baru abang yang betul .
  • memang askar betol doe , suruh toleh pandang muka aku pon kan , dia jeling mata je , kepala statik je , suroh buat peace apatah lagi.








  •  berat gila senapang neh , sumpah tak tipu.
  • muka aku tuh sangat excited sebab tak sangka beratnya terlalu berat doe .
HAHAH






  • saya tengah lakukan pembedahan untok mengorek perut pesakit ini yang banyak giler cacing , jangan kacau ! HAHAHAH
  • satu haru nanti saya akan berpeluang pakai baju neh dengan gelaran sekali , aminnnnnnnnnnn.







gambar ini dicuri (disini).
tak silap aku , inilah doktor yang cek gigi aku masa kat sana doe , nama dia Dr. Rosfaima Othman.
baring je dekat kerusi dental tuh , terus nganga mulot :
doktor : pakai retainer eh ?
me : a'ah (macam tawu2 je doktor neh)
doktor : tutup mulot dan rapatkan gigi.
me : (melakukannya)
doktor : PERFECT ! 
me : seyummmmmmmmmmmm
doktor : okay gigi bersih , tampalan okay , gigi tiada masalahhhhh. 
me : yeayyyyy ! (dalam hati je)



okay , muka aku je yang banyak.

BTW, to our army
SELAMAT ULANGTAHUN YANG KE-78 
pada 1 MAC .











No comments:

Post a Comment