Saturday, February 19, 2011

nasi ayam celah gigi !

duh duh duh , hari ini gua masak derrr , gua masak NASI AYAM derrr , gua cakap lu senang je masak derr , celah gigi derr , siyes derr ! HAHAH

gua cakap lu , mak gua bagi arahan je derr , gua yang jalankan derr , hebat doe gua derr ! sedap derrrrrrrrrrr .

gua yang masak sup , gua yang masak nasi nya , gua yang masak ayamnyaa , ayamnya kena perap dulu derr , bila da perap baru masak , gua poyong tomato , timun , bawang puteh , halia dan yang paling tak tahan der , potong bawang merah derrr , menangis gua potong bawang merah tu derr gua cakap luu , macam baru lepas tengok citer 3 idiot derrr , meleleh air mata gua derrr , tapi akhernyaa hasilnya,  sedap derrr gua cakap lu ! gua tak tipuuuu !

gua cakap lu , saket jugak la kaki gua , mak gua kan bagi arahan je , jadi banyak la kena buat derr , tapi tape derr , BERBALOI BALOI derr gua cakap luuuuu  !


Gambar hiasan derrr !

kalau lu nak tawu , bahasa der , gua dan lu neh , makcik makcik gua yang sporting ajar kat gua derrr , gua rase cool derr bila guna bahasa neh derr , cool derr gua cakap luuuuu  .

HAHAHHAHAAH

2 comments:

  1. aku ase cm nak sepak je kau . gua der gua derr . dahla derr tu bnyk sgt . nasib aku syg kau, so aku bace gak.

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHHA !
    MAKCIK gua aja derrr ,

    gua sayang lu jugak derrrr !

    HAHAHAHAHAHAHHA

    ReplyDelete