Wednesday, February 16, 2011

hey kau tipu aku doe budak filipina !

hey ! kau tipu aku doee ,
tawu la kau dekat perantauan doe AZZAN , tayah la tipu aku ,kesiannn kat aku . HAHAH

yang aku ne plak , yang pergi percaya buat apa ! kan dah kena tipu ! =..="
Ini semua kawan aku punya kerja , tawu la dia dekat filipina , hbes dia jadikan aku bahan tok dia tipu , siaaaaaannn aku .
macam ne cerita nyaaa , tengah aku im ngn dia si Azzan KP , ttbe dia cakap kat filipina SALJI , aku pon teruja gler la! percaya bagai nak mati tanya mcm2 soalan kat dia . yela mesti la teruja kan , ada kawan duduk kat salji tuuuuu , bangga neh ! sapa tak bangga , kawan duduk kat oversea pastu salji plak tuuhh ! AKU MEMANG SANGAT TERUJA ! hahah

at last ! dia tipu aku , perggghhhh ! GERAAAAAAAAAMM je aku , tapi tapelaaa , aku kan da memang biasa kena tipu untuk sekadar gurauann , HAHAHA ,

nah bukti dia ! 

8 comments:

  1. halah halah, kikin. aku ni mase zaman sekolah dah selalu sgt dah kene tipu dgn azzan ni . nmpk jeh innocent . hahaha

    ReplyDelete
  2. tawu tape doe , azzan muke sgt innocent tapi ! HUH !

    ReplyDelete
  3. sabar yea kin ? ^____^
    lau filipine salji pelik lak kang, btw lagu kau bestt !! :P

    ReplyDelete
  4. ye , aku memang senang dikenakan -_____-

    aku pon suke lagu aku doee , sedapppppp !

    ReplyDelete
  5. kelakar gila kau kin, Philippine ade salji, hahahhah
    its asia lah kin

    ReplyDelete
  6. haisssssssshhh ! diam la kau dayah , sian aku kena tpu doe . :/

    ReplyDelete