Monday, December 31, 2012

Start Here.

Assalamualaikum wbt.

My life flow as smooth as i want, but sometimes ada la jugak huru-haranya. Tapi biasalaaah hidup kan. Sekarang belajar di UPSI mengambil jurusan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Sains Sukan (AT03), kos ini takdelah susah sangat takdela senang sangat kalau nak compare dengan matrik dulu of course lah matrik susah gila wooooooo ! Sumpah susah, tapi aku dah berjaya habiskan dah pun dan Alhamdulillah bersyukur.

Tahun baru 2013 pun dah nak masuk cuma tinggal beberapa jam sahaja lagi dah harapan aku adalah untuk capai target pointer yang aku nak agar dapat banggakan parents aku :') Aku juga berharap aku dapat menjadi sorang yang lebih baik dan baik dan baik serta istiqamah dalam mengerjakan ibadat kepada Tuhanku Allah SWT.

happy new yearrrr, poomm pomm *bunga api* =P

Dan sekarang ini adalah minggu exam dan tadi telah bermula nya paper pertama yang aku amik dekat UPSI ini iaitu subjek Suaian Fizikal. Hangpa ingat subjek ni senang ka? Bagi cek susah jugaklaa, tapi cek dah buat yang terbaik dah tadi, sekarang ni cek tawakal jelaa, harap nya dapat markah yang memuaskan hati semua . Amiiiinnnnnnn.

haaa kau anatomy badan tu pon posingm siap ada six pack gittuwww, kau hadooo? hakhakhakss



Eh eh ehhhh *sila tonggengkan kepala*
kihkihkih =P



No comments:

Post a Comment