Thursday, December 1, 2011

Malaysia vs Bahrain

Assalamualaikum :)

Okay bari baru ni kan Malaysia lawan Bahrain kan ? Tapi apakan daya , kita tade rezeki la nak pergi untuk Olimpik taon depan , tapela laen kali cuba lagi ye Malaysia :p

Tapi orang melayu bese la kan , bila menang bukan maen lagi post kat situ lah , cerita kat sini laah , tapi bila dah kalah kutuk habes la kan ! Termasuk lah jugak aku , tapi aku tade la sampai nak mencarut2 , biasala adat pertandingan kan, ada kalah ada menang ;)

Aku siap pergi stadium lagi tau , nak tengok bola uh , semangat MALAYSIA eventhough kalahh . Hahah , tapela janji semangat tuh ada :D

Sebelom ni kan aku dah pernah dah pegi tengok bola kat stadium , dapat tiket free jugak VIP la jugak , tapi vip pon , view tak cantek doe , nampak sebelah site je yg cantek , sebelah site tak clear sangat , tapi kali ni aku dapat tiket free jugak tapi yang bese bese je , Fuhhhh! wa cakap lu , view cantek gilerrrrrrrrrrr , tak tipu derrrr . sume site boleh nampak , baek punyaaaaaaaa ! Jadi lepas ni , kepada korang2 jangn beli yg mahal2 nak nak yg vip , membazir je , bek beli yang murah tapi vieww cannteeeeeekkkk ! Hehehehe

oh btw lupa plak , dah la muslim tak maen doe , dapt tengok muka dia kat skrin besar uh sekalu je , dah la sekali pastu kalah plak tuuu aduyaiiiiiiiiiiii :( .


kalau tiket kaler merah , vip kot , tapi aku nyer kaler biru jadi bese bese je .

waiting for lrt , naek kete tade maknenye parking penoooohhh wei !


My funky dad :)

Khusyuk gila nih :D



manja manja gitu , awwwwww ! Hahah

ayah aku khusyuk gila nih .

bengang kalah .


Gigi azam menawan , Hahah

Majulah sukan untuk negara :)

2 comments: