Saturday, December 31, 2011

Last day of 2011 :)

Assalamualaikum .

Hari ni , kolej aku buat aktiviti derma darah . Wah wah wah ! aku dengan semangat nyeee ingin menderma kan darah aku . Semangat gila tahu tak !
Then, at last selepas aku melalui beberapa prosedur untuk menderma darah aku tak layak nak derma . Tahu tak betapa kecewanyeeee aku , tak dapat dermaa . Sedeh doeeee . Orang tu cakap , darah haemoglobin kurang :( .Its suppose to be more than 12.5 , but my haemoglobin is 8.8 only .:(

 Time ni , tengah check haemoglobin , then pakcik tu ckp aku tak boleh derma , pastu dia siap bagi ubat , vitamin dan +++ .

REAKSI SEBELUM 

Takut ke izah ? Heheheh .

 Nanges ke eacha ? Hahah ;)

Rilek la farah ain :)

REAKSI SELEPAS

Suka kau dah derma kan ? Mak ayah kau mesti BANGGA dengan kau . 


Dah kesat air mata ? Hahahaha

Tenang ye awak . Hahahah
Tahniah kepada kawan2 yang telah mendermaa . Korang gembira aku pon turut gembira walaipon kecewa siket laa . :')
Oh kepada kawan2 yang nak hampir pengsan ye eacha , rehat2kan badan , jangan cakap besar lagi . 

OKAAYYY ! PEACCEEEEEEEEEEEE !

No comments:

Post a Comment