Tuesday, October 25, 2011

Sukaaa :)

Assalamualaikum :)

position : duduk atas katil sambil dengar lagu Taylor Swift -Back To December sambil mencontengconteng di blog ini .
waktu : pagi , baru lepas sarapan dan keluarkan duit dari bank BSN .

Hhaha , amacam detail kan ? Hihihi . Its been two weeks , aku tade kelas , kuliah , makmal untuk buat experiment . sebab sekarang ni tengah study week untuk final exam . Wish the beeeeeeeeeeessssssssttt of luck :)

hurmmmm , dah tade benda nak cter ouhhh ,

aku duduk atas katil ni , pastu dekat sebelah ada penyu , buaya dah la besaaaaaaaaaaaaarrrr . fuhhh  , pastu ada ultraman lagi nookkkk ! tapi ingin aku menekankan kat sini bahawa dengan sesungguhnya ini bukan katil aku , aku merempat katil orang jap , heheheh !

hah tengok ! aku tak tipuuuu , buaya besar gilaaaaaaa .
pastu ada ultraman , ngn penyuu .
 okay itu sahaja , it is just for release my rindu dekat blog ni . HAHAH , awwww ! :p

No comments:

Post a Comment