Friday, October 14, 2011

Assalamualaikum :)

its been a long long time i did not post and story or anything , busy studying because PSPM is just around the corner , and i also busy with my training . so , tired of me .

test Muet nak dekat dahh , 18/10 . everyday i try to speak in english (tipuuuu) to improve my very very broken english , heheh !#eleh kau pon sama jugak kan (broken jugak)

one more thing , nanti kan cuti sem , 2 mnggu aku tak balik ouhh :'((((( . tulah padan muka kat aku sape suruh masok netbal , kan dapat cuti . Serves my right ! eleh , tapelaa aku dah biasa , ini dinamakan pengorbanan , cuti sem yang stat 3/11 aku tak balik , pastu sekarang dah stat study week , lagi la tak boleh balik , cuti raya haji , cuti deepavali pon tak balik , tapelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .

i will struggle for both ! aku akan berusaha untuk cemerlang dalam PSPM pada 21/10 ini , aku tidak akan mengecewakan family aku dan diri aku sendiri .

aku dan team juga akan berusaha untuk menang netball pada 9/11 dan menaikkan nama KMM dengan menebus kesilapan tahun lepas dengan menjadi Johan Bola Jaring peringkat kebangsaan !


gambar tade kena mengena . HAHA .
tapi aku suka gila gamba ni , COOOOOMMMEEEEEEEEEELLLLLL ! 
Sumber : Curi di sini .

No comments:

Post a Comment