Sunday, May 22, 2011

kau ada ?

hurm kau ada ke ????? HEHEHEH .

kau ada ubat gigi ? mestila ada kan , kalau sape yg takde uh memang sangat pengotor sebb tak gosok gigi , eeeieiiiiii !
nak tawu tak , aku kan sekarang ada 3 UBAT GIGI dalam satu satu masa ! kau ada ? hah , mesti kau takde kan .


HAH , tengok lah , gua tak tipu der . okay yang atas sekali uh yang biasanya kita guna seharian , yang pagi2 lepas bangun tido uh , hah yang tulah .

yang bawah dia plak kan , yang ada label gigi tuh , hah yang tu untuk gigi la , doktor ortodontik aku suruh guna suruh elak gigi sensitif , tapi aku rasa gigi aku okay je , sedap je gigit air batu , tade pon rasa sensitif . tape tape aku tak kesah demi gigi tercinta ! HAHAHA . 

okay yang ada label gusi tu plak untuk gusi laa , gusi kita amat penting ouhh , kalau gusi terok maka teroklah gigi kita , kalau tade gusi macam mana nak ada gigi kan , fikir fikirkan lah ! huhuhuh .

hah , yang ni plak . kau ada ke ? *berlagak nyeeee laaaaaaaaahh aku ni .


kau ada yang ni , aku pon tak tawu nama dia apa doe , tapi yang pasti memang untuk gigi la . heheheh .


kalau kat muka boleh ada eyeshadow , celak , lipbum , gincu , compact powder dan semua yang aku tak twu tu kan , gigi pon boleeeeeeeeeeeeehhhhh ! HAHAH

Muka memang penting , mulut pon penting jugak , kalau dah mulut kita yang ada gigi tapi dipenuhi dengan taik gigi , takda gunanyaaaa , kita takkan ada keyakinan untuk ber communicate dengan orang , betullll ! kalau dekat gigi ada sambal melekat pon kita dah malu , apatah lagi taik gigi ! euwwwwwwwwwwwwwww ! pengotor gila lah kan orang mcm tu . okay thats all about gigi . smile sampai telingaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))) ,


p/s : lepas ni , aku rasa aku akan jadi seorang yang rarely untuk update blog doe .

No comments:

Post a Comment