Friday, April 22, 2011

Aku mamarazzi !

i just want to share what i saw .

okay , sejak akhir akhir ni kan , aku selalu nampak seorang bapak ni tapi kan gaya dia memang bukan macam bapak doe , pakai topi(cap) tapi yang payung cap tuh dia letak belakang , okay imagine sendiri lah ,lepas tuh pakai seliper jenama flipper aku rasa sebab aku usha daaripada atas sampai bawah , bak kata la kan bapak remaja yang stylo *okay kata ini aku yang cipta, selama aku usha dia kan , setiap kali anak dia balik sekolah agama kan , dia mesti bawak anak dia pergi makan .

bapak uh , layan dengan penyayang sekali , sangat penyayang , apa yang anak dia cerita semua dia dengar tanpa rasa bosan dan jemu , dia layan je apa yang anak dia cerita , dia layan semua cerita anak dia , anak dia cerita pasal cikgu dia , pasal kawan kawan dia , pasal apa yang terjadi kat sekolah, semuanyalah ! aku memang suka gila lah tengok ! sebab SANGAT PENYAYANG doe ! tiba2 aku rasa macam nak jadi isteri kedua dia ! OPPPPPPPPPPPPSSSSS ! *okay ini hanya monolog sorang2 .

tapi kan selama aku usha dia makan dengan anak2 dia kan , aku tak pernah nampak isteri dia doe , dia akan makan dekat warung tuh setelah anak sulong(aku rasa) dia balik dari sekolah agama , anak dia uh dalam lingkungan darjah 2 atau tiga la kot , comel gila , perenpuan . dia selalu bawa dua anak perempuannya makan dekat situ , jadi aku usha dengan penuhhhhhhhhhhhhhhh semangat sekali tanpa mereka ketahui , hehehehehhe .

dalam pemerhatian aku la kan , dia makan dekat situ untuk lunch anak dia yg nak pergi sekolah kebangsaan , maybe isteri si bapak uh kerja pastu tak sempat masak maybe . atauponnnnnnn dia dah bercerai ataupon dah me******l , siapa tahu . hurmmmmmm .

okay kat sini aku nak bagi tahu yang aku memang sangat tak jaga pandangan dan jadi macam mamarazzi sebab usha dorang , pastu jadi stalker tuh siket laaaa . hehehehehhe sebab aku suka gila tengok doe , SUKA SUKA SUKA TENGOK ! SANGAT PENYAYANG !

p/s : lagu pink yang PERFECT sedap , lirik dia best !

No comments:

Post a Comment