Sunday, February 13, 2011

tagged from syahirah ! i love this tagged !

blog best ke tak ?
best , best ! saya suka blog saya , *tapela perasan pon . HAHA

layan lagu indon ke omputih ?
ouhh , yang itu dua2 saya layan , especially yang JIWANG !

Coklat mana lagi popular ? cadbury ke ferrero rocher ? sebab suka makan ?
bagi saya cadbury laa , mak saya tiap2 bulan beli , ferreo rocher mahal sgtlaaa , tak termampu . lagpon susah betol nak menyebotnyaaaaa .

nickname yg BF/GF BERI, nama manja ?
uwwww , saya tade BF , tapi saya suka org panggil saya SITI ! *macam siti nurhaliza kan ? perasan lagi !

beri 4 fakta tentang kamu .
-saya tinggi 
-saya boleh diharap 
-saya suka berterus terang
-saya anak sulong . HAHA

jika ada 50 sen nak beli apa ?
tambah lagi 10sen , beli coki2 3 batang , umpphhh ! sedappppp .

siapakah 4 org yang kmu sayang ?
-emak
-emak
-emak
-ayah

tag 5 orang yang kmu sayang dan blog cantek .
-amira najwa
-auni izzati
-syafiqah hayra
-nurhidayah
-kak diyana ahmad .



No comments:

Post a Comment