Wednesday, January 25, 2012

hewhewhewhewh :)

Assalamualaikum .

I've got something to share to uolllsssss . heheheh .
tengah aku lepak2 dekat katil kawan aku yang tersayang , sambil membuat perkara yang lagha(ayat baru belajar) tetibe dia cakap mcam ni kat aku , sesuatu yang indah bagiku mungkin .
She said our freind name Husna told her about this . Husna nih dia bagi satu situasi yang nak dekat sama dekat situasi kawan tersayang aku ni .

dia cakap macam ni :

Kalau orang bagi hadiah kat kita kan , apa yang kita akan sayang , orang yang bagi hadiah kat kita tuh ke ? ataupon hadiah yang dia bagi kat kita ? mestilah kita sayang orang yang bagi kita hadiah tuh kann .

Macam tu la dengan Allah , bukan semua orang dia bagi untuk ada perasaan cinta , bila dia dah bagi kat kita cinta itu, kita patut hargai Allah bukan cinta yang Dia beri dalam erti kata lain cinta bererti teman lelaki atau teman wanita .

Faham tak kat sini apa yang aku cuba sampaikann ?
hurmm , dahulukan lah cinta Allah daripada cinta2 yang lain .
peringatan nih , aku bagi untuk diri aku sendiri dan untuk kita semua agar segala perkara perkara yang terlarang tidak akan belaku :)

PEAAACEE YO !

Gamba takde kena mengena dengan cerita diatas , hewhewhew  ;)
*betapa besar mata aku bila makan ! 

2 comments:

  1. kau memang !! makan je overrrr . wehh, rindu nasi ayam kau . t kau dah grad matriks, da masuk degree jgn lupa aku ehh -.- aku next year bru habes ohh .

    ReplyDelete
  2. okayy eh tapi setahu aku matrik tade grads ni weh , hehehehe .

    ReplyDelete